سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 91 آبان 7 , ساعت 9:42 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری فرمودند:واژه شهید یک عنوان افتخار آمیز است.

شهادت سردار سرتیپ پاسدار حاج حبیب لک زائی پدرشهید و جانباز بی ادعای77درصد و یادگار دوران هشت ساله دفاع مقدس را خدمت تمامی ملت سلحشور ایران تسلیت عرض می کنم.

مشیت الهی بر این تعلق گرفت که روح پدرم درآخرین روز ماه ذی قعده و در روز شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام و در 17935روز عمر شریفشان به ملکوت اعلی عروج پیدا کند و روز چهلم ایشون مصادف با روز بسیج و عاشورا گردید.

جراحت های فراوانی را که در طول 24 سال حیات طیبه تحمل نمودند به عنوان سند افتخاری بود که تا لحظه شهادت به همراه داشتند.

در طول بیش از 33 سال خدمت صادقانه خدمات شایسته ای را در قالب مسئولیت های متعددی که برعهده داشتند ایفا کردند.

خودشان را وقف سپاه کرده بودند و می گفتند:«من تا زمانی که مهر بازنشستگی بر من نخورد به انقلاب و رهبرم خدمت می کنم.»

جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان،استاد دانشگاه،رئیس هیئت امنای گلزار شهدای رسول اکرم شهر ادیمی،دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان،مدیرعامل بنیاد مهدویت استان،،نماینده مجلس شورای ایثارگران کشور،مسئول موسسه امدادگران عاشورا در استان و غیره را در پرونده و کارنامه خویش برعهده داشتند.

عروج ملکوتی ایشان را که الحق و الانصاف برای تمامی مردم استان و کشور نقش پدر را داشتند تسلیت عرض می کنم.

در بیان خصوصیات پدرم همین بس که باوجود جراحاتی که از دوران دفاع مقدس بر تن ایشان بود اما سراسر عمر شریفشان در فکر خدمت به خلق خدا و در راه خدا در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع همه جانبه از حریم ولایت و آماده سازی هرچه بیشتر ملت مسلمان ایران برای ظهور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بود گذراندند...

اینجانب به نوبه خود از تمامی ملّت ایران که به هر نحوی موجب تسلّی بازماندگان را فراهم کرده اند تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

ان شاء الله با مطالعه زندگی این سردار سرافراز و رشید اسلام ادامه دهنده راه و منش این بزرگوار باشیم. 

والسلام علی من اتبع الهدی

 جعفر لک زائی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ